Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Klik hier om naar onze contactpagina te gaan: https://mambeco.nl/klantenservice/contact/
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij nemen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen contact met je op. Mocht de afhandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Je kunt ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Ook is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.